Hvad skal du inkludere i en webshop?
– Produktbeskrivelser, som skal indeholde detaljer om produktet og dets kvalitet, hvis det er en fysisk eller digital vare. De bør også inkludere eventuelle rabatter, som du ønsker at tilbyde, samt eventuelle forsendelsesoplysninger såsom omkostninger og tilgængelighed for forskellige regioner.
– En fremhævet fortegnelse, som inkluderer alt, hvad dit websted tilbyder såsom kundeservice, returpolitik, kundeanmeldelser osv. Du kan også inkludere ting som din virksomheds historie eller hvad du forsøger at opnå med din butik i slutningen af listen . At angive alle disse funktioner hjælper kunderne med at se, hvilke aspekter af dit websted, der er vigtige for dem, før de beslutter sig for, om de vil købe dine produkter eller ej.
– En kontaktside, som inkluderer alle tilgængelige metoder til at kontakte dig, så kunder kan komme i kontakt med dig, hvis de har spørgsmål eller bekymringer. Denne side bør også indeholde en beskrivelse af din virksomhed og processen for at nå kundeservice eller pressekontakt, hvis det gælder for din virksomhed.
Det er en fordel at inkludere billeder af butiksfacadet for kunder, der er på mobile enheder eller computere, der ikke understøtter Flash.
Dit logo skal vises fremtrædende, så kunderne ved præcis, hvilket mærke de køber produkter fra. Hvis du har en tagline, skal den også vises samme sted, så den kan indgå sammen med dit logo. Ydermere bør dine priser vises på en indlysende måde, så kunderne ved, hvor meget de skal betale for dine produkter, før de ser på resten af siden.
Når du har oprettet denne grundlæggende webshop, og taget hensyn til SEO, kan du tilføje flere varer til den over tid. Det kan også være, du ønsker at ændre tingene, hvis din virksomhed vokser eller ændrer sig til noget andet. Der er mange tilgængelige webshop løsninger derude, så det er bare at vælge.